Klanten over ons

Wat klanten zeggen over de samenwerking met Van der Vloed.

Ook samenwerken?

Bel of mail
T 010 466 95 63
E info@vdvloed.nl

Of kom bij ons langs
Bezoekadres + routeplanner

Jan Doove - Doove Care Groep

"Voor mij is dit het “Van der Vloed-gevoel”: 02.00 uur zaterdagnacht. 'Pap!!!', hoor ik van zolder schreeuwen. Ik schrik wakker en sta in 2 tellen naast mijn bed. Nog slaapdronken ren ik naar boven. Op de trap breek ik bijna mijn nek. Water. En niet zo’n beetje ook."

Mijn zoon staat met grote ogen naar het plafond te kijken. Er komt een dikke straal water uit het plafond. Ik ren naar beneden en haal een emmer die ik mijn zoon in zijn handen druk. Na 10 seconden is de emmer vol. Mijn zoon kijkt met vragende blik mijn kant op. 'Wat moet ik doen?' Ik begin hard te lachen: 'Wat denk je zelf?' Geen paniek, zeg ik: 'Ik ga Wim bellen'. Ik pak mijn telefoon en druk op het bovenste nummer onder 'Van der Vloed'. Na een paar keer overgaan neemt Wim op: 'Hallo?'. 'Ja hallo Wim, met Jan Doove. Ik heb hier een noodgevalletje'. Wim reageert niet direct, ik merk dat hij verbaasd is. Je hoort hem denken: 'hoe komt die Doove in hemelsnaam aan mijn privénummer?

Ik zie het helemaal voor me. Wim hangt thuis heerlijk in zijn joggingpak op de bank. Biertje erbij. Iedereen is al naar bed, maar Wim kijkt nog even lekker languit op de bank naar zijn favoriete programma op National Geographic. ‘Megastructures’. Halverwege vallen zijn ogen dicht. In zijn droom komt hij zijn nieuwe kantoor binnen en ziet Rob hard aan het werk. 'Wat ben je aan het doen Rob?'. 'Ja wat denk je Wim, ik ben die nieuwe wolkenkrabber in Dubai aan het uitrekenen'. 'O ja natuurlijk Robbie. Maar ben je dan al klaar met dat nieuwe hoofdkantoor van Ernst & Young in New York?' 'Nee Wim, dat rond ik vanavond even af.' Opeens rinkelt de telefoon en schrikt Wim wakker. 'Hallo Wim, met Jan Doove, ik heb hier een noodgevalletje'. Wim moet zich even herstellen. Het is toch een behoorlijke overgang van een wolkenkrabber in Dubai naar een woonhuis in Rotterdam met een lekkend dak.

Maar Wim is na enkele seconden weer bij de les. 'Ik regel wel wat', zijn de altijd geruststellende woorden van Wim. En inderdaad verschijnt er binnen de kortste keren iemand om het probleem op te lossen. Die geruststellende woorden én daden. Dat is de kracht van Van der Vloed, als je het mij vraagt. En het mooie is dat de familie Van der Vloed dat gevoel aan alle medewerkers over heeft weten te brengen. Of je nou Bob of Piet aan de deur krijgt, je hebt bij al die mannen al snel het 'Van der Vloed-gevoel'."

Niek de Leeuw - AST Holland B.V.

Van der Vloed is al lange tijd onze “huis”-installateur. Wij ervaren Van der Vloed als een toegankelijke en betrouwbare partner. Naast aanpassing aan ons eigen energienet verzorgen zij ook de keuring van de gasboilers in onze Deco-units. Onlangs hebben wij van der Vloed nog gevraagd om mee te denken om onze wielwasinstallaties, wat betreft de elektrische aansluiting, gebruiksvriendelijker te maken. Geen probleem, met een prima eindresultaat. Slim bedacht en goed uitgevoerd. Hiermee waren niet alleen wij, maar ook onze klanten geholpen.

Kees Broek - Corndon Investments

Als verhuurder van onroerend goed waren wij als Corndon Beheer al een sterke partij op de Rotterdamse woningmarkt. Wij verhuurden in die tijd overal in de stad –van noord naar zuid en van oost naar west– etages aan particuliere huurders. Een behoorlijk arbeidsintensief gebeuren dat bij ons veel aandacht vroeg voor het onderhoud van deze voornamelijk oudere woningen. Wij maakten dan ook vaak gebruik van de diensten van de loodgieter en dakdekker. In deze periode hebben wij veel met van der Vloed samengewerkt. Het bedrijf bood een prima service en was nooit ergens te beroerd voor. Zelfs bij nacht en ontij stonden zij paraat.

Inmiddels heeft ons bedrijf de aandacht verplaatst van de particuliere verhuursector naar de verhuur van bedrijfsruimte. Wij hebben een slag naar een meer professionele organisatie gemaakt en noemen ons Corndon Investments. Van der Vloed heeft eigenlijk een soortgelijke ontwikkeling doorgemaakt. Ook zij zijn verhuisd (letterlijk vanuit de Hoevestraat naar ’s Gravenland Zuid in Schiedam) en ook zij zijn in de loop der jaren als bedrijf steeds volwassener geworden. Vandaag de dag kunnen we bij Van der Vloed zonder problemen terecht voor hoogwaardige installatietechniek. Maar het mooiste vind ik dat de mensen nog steeds nooit ergens te beroerd voor zijn en altijd voor ons klaar staan. Een relatie met een verleden en met een toekomst, zo mag je onze relatie met Van der Vloed wel noemen.

Rogier Sterk - Aqua-Terra Nova

In het afgelopen jaar heb ik op verschillende manieren samengewerkt met v.d. Vloed. Zo heb ik het bedrijf ook van verschillende kanten leren kennen. Ik heb in opdracht van v.d. Vloed legionella beheersplannen mogen maken. Het was prettig om te werken met een partij die het risico van legionella serieus neemt, en hier op een heel praktische manier mee om gaat. In het weekend voor kerst hebben we samen een drinkwatersysteem ontsmet. Ondanks het slechte weer en een niet te voorziene technische uitdaging, hebben we deze klus op een goede manier binnen de planning geklaard. Kortom een degelijk bedrijf met een ‘hands on’ mentaliteit.

Frank Drieduite - Klant sinds 2002

''Ik kom er aan'', dat waren de woorden van Bob toen op een vrijdag avond de kelder onder water stond. Ook Wim kwam even kijken. Het blijkt dat de leidingen ingescheurd zijn en dat net voordat wij een week weg zouden gaan. Na instructies over alarm en dergelijk kregen we de geruststelling, dat het vrijdag opgelost zou zijn. En inderdaad, het was opgelost. Gelukkig hadden de heren ook foto’s genomen, wat voor de afhandeling door de verzekering meehielp dat snel op te lossen. Prima en altijd snelle service en actie,. Dat is de kracht van van der Vloed. Prettig te weten dat er nog steeds echte professionals zijn.

Dhr. Feenstra - Vaste relatie sinds een decennium

Vriendelijk in het contact, betrouwbaar in het nakomen van afspraken, effectief in het vak en geen hartkrampen bij ontvangst van de rekening. Vaste relatie sinds een decennium.

Dhr. Schalkwijk - klant sinds 1990

de Prijsopgave van Van der Vloed B.V. dd 16/10/1990, leidde tot onze eerste opdracht aan Van der Vloed, t.w. het vervangen van de (ex nieuwbouw) CV-ketel door een nieuwe Buderus ketel met indirect gestookte boiler. Sinds Oktober 1990 heeft Van der Vloed en medewerkers ons steeds tot volle tevredenheid "uit de kou gehouden" en wij vertrouwen erop, dat Van der Vloed B.V. dat nog een aantal jaren voor ons wil en kan doen.

Sander van Rietschoten - Tjaden

Waarom Tjaden kiest voor Van der Vloed? Tjaden komt voort uit de voormalige Forteck groep. De Forteck groep maakte al gebruik van de kennis en know-how van Van der Vloed. Het is goed te merken dat Van der Vloed B.V. een familiebedrijf is, dit blijkt uit het warme contact en de goede service. Zo hebben wij in samenwerking met van der Vloed een scheidingswand geplaatst in onze hal. Waardoor de temperatuur nu beter te beheersen is. Ik kan het eenvoudig samenvatten: ''van der Vloed ontzorgt”.

Robbert Quispel - Quispel Assurantiën

De afgelopen jaren hebben wij een goede dienstverlening ervaren. Als er eens een probleem is kun je er van op aan dat je vrijwel dezelfde dag iemand op bezoek krijgt om het op te lossen. Mijn contactpersoon op kantoor is Wim van der Vloed en voor de buitendienst Bob. Allebei kerels die kwaliteit en dienstverlening hoog in het vaandel hebben staan.

André van Heck - Complex Hoge Erasmus

Bij ´n probleem(pje) kun je altijd Van der Vloed B.V. bellen, binnen de kortste tijd staat er ´n monteur voor de deur! Als huismeester van het Wooncomplex ´Hoge Erasmus´ te Rotterdam mag ik blij zijn dat Wim van der Vloed bij ons de technische man is. Hij zal zo lang als ik als huismeester daar werkzaam ben dat ook zeker blijven!! Wim, Piet of Bob kun je altijd om raad vragen, je krijgt dan ook een antwoord terug met 'n oplossing !!

Mark Roelink - Bouwborg

Wij werken nu ruim een jaar met Van der Vloed. Ik moet zeggen dat de ervaring die ik inmiddels heb echt positief is. Wat ik met name waardeer is de openheid in communicatie en de flexibiliteit van de organisatie. Dat is voor Bouwborg beslist een welkome aanvulling. We bespreken dikwijls de gezamenlijke mogelijkheden en kijken samen naar onze kansen in de markt. Ik ben ervan overtuigd dat we van die gezamenlijkheid in de toekomst nog meer gebruik zullen maken.


Duurzame techniek

Wij zijn in staat met onze samenwerkingspartners uw complete technische installatie te verduurzamen. Lees hier meer. Lees verder

Blijvend installatie probleem?

Komt niemand er meer uit? En het nu echt helemaal zat? Wij zijn gespecialiseerd in échte installatietechnische uitdagingen. Lees verder
style element